Bm

Om alles te bespreken.
Dax
Berichten: 198
Lid geworden op: 13-11-2016 20:46

Bericht door Dax » 14-11-2016 13:14

Oh handig! Als ik het goed begrijp krijg jij dan de bescherming voor de lunch (lekker onnodig haha) als je de opdracht uitvoert? Als we Snape kunnen pakken is dat wel lekker natuurlijk.

Wat houdt zo'n opdracht eigenlijk in (als je dat kan en wil vertellen)?

Edit: wat betreft BM stemmen is het voor ons natuurlijk handig als de BM een saaie burger is en geen speciale rol heeft. Denken jullie dat speciale rollen meer moeite in hun speech zullen hebben gestoken? Zo ja dan lijkt het me juist handiger om op iets korts/makkelijks te stemmen zoals speech 3 of 6.
PH

Padfoot
Berichten: 61
Lid geworden op: 13-11-2016 20:54

Bericht door Padfoot » 14-11-2016 13:23

Dan ben ik vannacht beschermd ja en Snape zelf niet.

Mijn opdracht is dat ik op speech 6 moet stemmen (twijfelde ik toch al over dus zo erg is dat niet haha), dat in het topic moet melden en de woorden 'appeltaart', 'unicorn' en vliegende auto' moet vermelden in dezelfde post.

Ik weet het niet eigenlijk. Ik denk dat het vooral persoonsafhankelijk is, niet rolafhankelijk. Maargoed, mijn stem staat dus al vast :')
Marrie

Dax
Berichten: 198
Lid geworden op: 13-11-2016 20:46

Bericht door Dax » 14-11-2016 13:32

Zou het dan kunnen dat Lienie Snape is (ook vanwege haar reactie op jou in het topic) of is dat té obvious? (En, als het zo is zou het me niks verbazen als dit een manier is om je te testen... als jij de bescherming hebt weet je al zeker dat snape te lunchen valt.)

Ik heb wel genoten van je bericht trouwens _O-

Speech 3 zou wat mij betreft best van de stalker kunnen komen... Als we erachter kunnen komen wie dat is zou dat al een lekker hapje kunnen zijn :P
PH

Padfoot
Berichten: 61
Lid geworden op: 13-11-2016 20:54

Bericht door Padfoot » 14-11-2016 13:38

Stiekem vond ik het ook wel leuk om het te maken dus zo erg was die opdracht niet _O-
Lienie als Snape lijkt me wel heel obvious eigenlijk. Wel moet het een speler zijn die al langer meedoet, want dit is een rol die we het vorige hp-potje ook hadden en waar ze toen nog even moesten uitvinden wat voor opdrachten ze konden geven. Dat er meteen om zowel een stem als woorden gevraagd wordt, verwacht ik niet bij een Rend of Tanya, die er nog maar net zijn.

Ik zat ook te denken dat we cupido waarschijnlijk grotendeels kunnen herleiden. Er is vroeg geschoten en veel mensen meldden zich vandaag pas in het topic.

Heeft iemand GG al gezien trouwens?
Marrie

Dax
Berichten: 198
Lid geworden op: 13-11-2016 20:46

Bericht door Dax » 14-11-2016 13:43

GG nog niet gespot :n

Die gedachte had ik ook al gehad over Cupido :j Nu kan het natuurlijk zo zijn dat diegene expres nog niets in het topic had gezegd, maar met alle excitement lijkt me dat sterk. Dan weten we al dat mensen als Hiraeth, Depende en degenen die zich nog niet gemeld hebben zeer waarschijnlijk cupido niet zijn.

Dat Snape een ervaren speler moet zijn is ook wel een interessante. Als iemand die nog nooit met zo'n rol gewerkt heeft, was het voor mij niet duidelijk wat voor opdrachten dat zouden moeten zijn. Dat wijst dan inderdaad op spelers die eerder met deze rol gewerkt hebben.

Verder zat ik nog te denken, blijkbaar wil Snape dat je op speech 6 stemt. Zou deze speech dan van Snape kunnen komen? Dan moet de rest van ons er niet op stemmen namelijk, want we willen absoluut geen tweede Snape (wethouder) in het spel hebben.
PH

Voldemort
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-11-2016 08:24

Bericht door Voldemort » 14-11-2016 13:55

Lijkt mij handig om niet op 6 of 3 te gaan. Ik dacht ook al dat 3 wel eens van de stalker zou kunnen zijn.

Hebben jullie al een idee van wie de andre speeches zouden kunnen zijn? Denk dat 4 van biebz is.
Bandaloe

Padfoot
Berichten: 61
Lid geworden op: 13-11-2016 20:54

Bericht door Padfoot » 14-11-2016 14:12

3 van de stalker lijkt me zeer waarschijnlijk.
4 van biebz zou nog wel eens zo kunnen zijn.

7 van besen?
Marrie

Dax
Berichten: 198
Lid geworden op: 13-11-2016 20:46

Bericht door Dax » 14-11-2016 15:04

Ik ken de meeste spelers niet goed genoeg om te zeggen of een speech van hen is vrees ik.

Het lijkt me handig om een beetje af te spreken op welke speech we aan gaan sturen zodat we voorkomen dat 3 of 6 de winnaar wordt. 1 of 7 lijkt mij wel safe en de speeches zijn goed genoeg dat meerdere stemmen erop niet vreemd zouden zijn.
PH

Voldemort
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-11-2016 08:24

Bericht door Voldemort » 14-11-2016 15:11

Denk dat 7 van Veela is. Zij stuurt ook altijd wel een speech in geloof ik. Ik ga op 4 of 7, als het klopt dat beide speeches van een speler zijn die eigenlijk altijd wel meedoen lijkt mij de kans het grootst dat ze een simpele burger zijn.
Bandaloe

Crucio
Berichten: 77
Lid geworden op: 13-11-2016 20:57

Bericht door Crucio » 14-11-2016 15:54

Padfoot schreef:Red vines!
Speech 5 dus :')

Ik heb nog wel een leuk nieuwtje: ik ben uitgekozen door Snape om een opdracht te krijgen en dus bescherming voor de lunch. Ik ben van plan hem wel uit te voeren, want dan kunnen we niet per ongeluk snape niet kunnen lunchen. Ik heb trouwens mayca gevraagd of ik jullie dat mocht vertellen :P
Dit doet me denken of Lienie geen snape is. Ook door de BM inzending van Snape zelf lijkt me.
Charina

Plaats reactie